Te koop

dinsdag 30 april 2013

14 jaar en kroningsdag




Oudste zoon vandaag 14 jaar geworden en hij is heel blij dat het vandaag zijn laatste koninginnedag is. Het valt niet mee om op zo'n dag jarig te zijn.


Ontbijt op bed, een beetje tv kijken naar de vrijmarkt en een taartje eten. 



Meneer wenste een kitkat/mm's taart. Normaal gesproken lust hij geen taart, maar dit leek hem wel wat. Ik word al misselijk als ik er aan denk. Oudste dochter met vriendin zagen het wel zitten om zo'n taart te maken



12 opmerkingen:

  1. Neee, dat lijkt me ook niks. Ik vond alles goed behalve bevallen op 30 april. Had niet veel gescheeld of we hadden alsnog de verkeerde dag. Gelukkig werd het de 26 ste. Gefeliciteerd. Die taart ziet er heerlijk uit. Kom maar brengen als jullie hem niet op kunnen ;-) fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww even reageren op mamamaai.. dan heb je dus vanaf volgend jaar WEL een jarige op koningsdag!!

    gefeliciteerd met je zoon, doortje dartel!
    en ja.. een klein stukje van zo'n snoeptaart lijkt me ook wel lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige taart! Gefeliciteerd. 14 jaar alweer. Het gaat ook zo snel.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! 30 april blijft voor jullie dus een feestdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je de taart nog geproefd? Ik heb met liefde mijn dochter ervoor uitgeleend ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem niet geproefd, gelukkig hadden ze ook appeltaart gemaakt :)

      Verwijderen
  6. Hahaha geweldig die taart, lijkt me ook wel wat!! Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd met je grote zoon... leuk dat ie nu van die koninginnedag af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! En wat ziet die taart er leuk uit! Hebben ze toch maar weer mooi voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar...heerlijk toch..leuke verhalen voor later en nu niet meer op Koninginnedag.....ik vind het heerlijk voor mijn zoon:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen