Te koop

zaterdag 6 april 2013

Gehaakte turntas

Vorig jaar al begonnen met het maken van deze tas, maar het project was ondertussen in een zak beland. Vorige week had ik de jongste dochter aangemeld voor turnen en mocht 2 dagen later al komen voor een proefles en dat vond ze zo leuk dat ze gelijk verder mag met de lessen :). Nu moest ik die tas wel afmaken, want een plastic tasje is toch niet zo leuk.  De onderkant en de voering moest ik nog maken en toen was hij wel snel klaar.
Het idee en patroon komt bij haken en meer vandaan.




19 opmerkingen:

  1. Mooi geworden!! Nu is het nog leuker om te gaan sporten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kan ze wel heel erg vrolijk naar turnen! Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super!!! Heel gaaf!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat is hij goed gelukt. Staat ook nog op mijn lijstje, hij is zoooooo leuk! Veel plezier van kleine meid met turne. Leuk dat ze enthousiast is. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tas! Als mijn dochter dit ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow zeg, dat moet ik toch ook eens gaan leren! Hier zal je dochter vast heel blij me zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave tas. Daar zullen wel veel vriendinnen jaloers op gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een beauty!!! Ik had ook graag zo'n tas voor dochterlief willen maken maar die houdt er helaas niet van. Ik vind 'm echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw leuke tas,succes bij het turnen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk mooe kleurtjes ook. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HIJ IS SUPER MOOI GEWORDEN!! IK BLIJF HET EEN MOOI MODEL VINDEN. GENIET ERVAN!! GROETJES, CLAIRE

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gave tas! Zo heerlijk fleurig. Daar mag je mee gezien worden. Hij staat op mijn 'ooit....' lijstje (maar ik ga er niet eerst voor op turnen ;-) )
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een vrolijke tas. Heerlijk al die kleurtjes.. Fijn dat ie nu van pas komt.

    BeantwoordenVerwijderen