Te koop

vrijdag 11 oktober 2013

Colsjaal en gewonnen uitje

Vorig jaar maakte ik voor de oudste dochter een sjaal. 
Dit jaar had ze een nieuwe jas en toen stond deze er niet zo mooi bij.
 Ze wilde heel graag zo’n zelfde colsjaal, maar dan in het grijs.
Je hebt 1 bol bravo big nodig en breinaald 10. 
Het zijn 20 steken en dan recht averecht breien waarbij je 2 keer omslaat. 
Je breit net zo lang door tot de bol op is. Ideaal project voor beginnende breiers.



Laatst won ik kaartjes bij Sjaantje logt voor de Disney Road Show.
 Heel gaaf en super bedankt Sjaantje!
 Nu gaan de jongste dochter en ik vanmiddag op stap en pakken we de trein naar Amsterdam om te gaan genieten van een leuke show!


13 opmerkingen:

  1. Mooie col, prachtige kleur en veel plezier vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier vanmiddag!! Leuke col! Wat bedoel je precies met 2x omslaan?? Tijdens het breien of als je 'm aan elkaar naait?
    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie col en heel veel plezier vanmiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke colsjaal. Het klinkt makkelijk, maar ik denk dat ik me er maar niet aan waag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Logisch dat jouw dochter een zelfde col als vorig jaar wil,maar dan in een andere kleur. Hij is echt prachtig en met deze knappe dochter is het plaatje compleet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke col! Lijkt een makkelijk project inderdaad... hmmm, maar op m'n to-do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige col en jullie hebben vast een fijne middag/avond gehad Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige col .Eéntje van grote stappen snel thuis! Wat boffen jullie met de gewonnen kaartjes, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, echt geweldig! Deze col heb ik ook op de pennen staan!! Wel een andere kleur. Die van jou voor je dochter is helemaal leuk! Hoop dat je een leuk uitje hebt zo samen met je jongste dochter, maar dat zal wel lukken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke col!! Lijkt me een heel leuk project om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen