Te koop

zaterdag 19 oktober 2013

De slingers hangen!


Vandaag vieren we een klein feestje in huis om te vieren dat ik weer een jaartje ouder mocht worden. Morgen vieren we het in gezinskring nog dunnetjes over, omdat ik eigenlijk de hele dag weg was. 
Ik heb mij verdiept in allerlei studierichtingen voor de oudste dochter.
Ben heerlijk verwend door manlief en de kids.
Ook heb ik mijzelf vandaag verwend door een bezoekje te brengen aan de winkel van echtstudio (ik was toch in de buurt en maakte maar een klein ommetje).
 Een walhalla van bolletjes wol daar zeg! Een tas vol ging mee naar huis.
 Je moet toch wat te doen hebben haha. 
De bedoeling is om deze omslagdoek te haken in het grijs en een myboshi muts.


Maar goed jullie staan natuurlijk te trappelen op de uitslag van mijn give away. 
Ik heb het mijzelf makkelijk gemaakt door zo’n nummer geval te gebruiken.
Er deden 25 dames mee en de winnaar is nr 5 Kreamade!

En nu krijg het hele plaatje niet op mijn blog grrrrrr.
Dus jullie moeten mij maar vertrouwen dat het echt eerlijk is gegaan.

Hennie mail je je adres naar mij door? 

16 opmerkingen:

  1. Blogger doet het bij mij ook niet goed...
    Maar in ieder geval van harte gefeliciteerd met het jaartje erbij.
    En een heel fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor jou en voor de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De omslagdoek is prachtig. Maak je hem in dezelfde kleur als op de foto?
    Geniet van deze feestdag met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag! ! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! En wat zien de slingers er gezellig uit!! Geniet van vandaag en geniet nog na van alle verwennerij. En jippiie, ik win jouw give away! Helemaal leuk, dank je wel. Ik ga je zo even mailen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte Gefeliciteerd!! Nog heel veel meer creatieve en gezonde jaren gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd! Hennie, jij ook! Volgens mij ben je weer(?) in de prijzen gevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ehum, ja dat klopt inderdaad wel een beetje. De vorige give away ontving ik een aantal weken geleden in de brievenbus. Ik zit denk ik even in de gelukkige hoek. Daarnaast lukt dit niet altijd hoor! Om de balans te houden geef ik zelf momenteel ook wat weg.... gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verkaardag. Lieve groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iets gemist,jouw verjaardag:alsnog van harte gefeliciteerd!!!! Hopelijk heb je het fijn gevierd.


    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen