Te koop

vrijdag 17 januari 2014

Groot klein cadeau

Een lieve vriendin verraste mij met een heel bijzonder cadeau.
Ze had nog stiekem wat huisgenoten ingeschakeld om foto’s te maken van onze woonkamer en heeft zich helemaal uitgeleefd om dit in miniatuur na te maken.
Poppenhuizen is dan ook haar hobby.
Maar wat een gave en geduld om dit zo te maken. 
Mijn hart ging echt wel wat sneller kloppen toen ik dit kreeg en verwonder mij iedere keer hoeveel piepkleine details erin zitten.


 Kijk mijn zwervende tasjes met stofjes en dat kleine klosje garen op de grond. 
Zo zien jullie ook dat mijn huis niet altijd vaak super netjes is :).



Mijn naaimachine en ze had al eens omslachtig gevraagd welk type machine ik had.


   De pas opnieuw beklede stoel met bolletjes wol en een haakwerkje.


Dit kastje krijgt dus een ere plekje in huis. 
En zo leuk om te zien dat ieder huisgenoot weer nieuwe details ontdekt.
Dit is echt een groot klein cadeau!
Het is gewoon hartverwarmend.





24 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig gebaar om zoveel tijd en aandacht te besteden aan iets dat je aan een ander cadeau geeft!
    Kan mij voorstellen dat dit een ere plekje krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig ... verfijnd tot in de details en puntjes ...
    Een cadeau om te koesteren ...
    Fijn weekend, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supercadeau!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Zo knap dat ze zo kan namaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig zeg, nauwelijks te geloven dat het zo klein is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow zeg, wat een bijzonder cadeau. echt heel waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zo mooi wat een prachtig geschenk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een onwijs gaaf kado! Binnenkijken bij jezelf en zo leuk hoe ze dat tot in detail heeft uitgevoerd...wat een enorm precisiewerk ook! Dit is echt iets om te koesteren!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig mooi! Heel knap gemaakt. Dat verdient inderdaad een ereplaatsje.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt zeg!!! Die roze stoel heb je in het echie toch zelf van nieuwe bekleding voorzien? En wat ik ook zo leuk vind: wij hebben zelf hier ook een muur met zo' n gekleurde baan erin. Ook nog eens ongeveer dezelfde kleur. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend lief cadeau!! En wat heeft ze het mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah hoe lief is dit! Prachtig nagemaakt. Geniet van dit pracht cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend! Dat is een heel bijzonder, persoonlijk en mooi cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O, wat schattig, zo iets zegt wat over jezelf! Het ziet er in ieder geval heel gezellig uit! Maar ik had niet anders verwacht! Groeten, Elsa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is wel héél speciaal. Je eigen huis als miniatuur. Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw.. wat een mooi cadeau! Heel speciaal en zo 'af'.
    Leuk om zo je eigen huis in het klein te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een talent heeft jouw vriendin! super gemaakt! en zeker ook super om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh... daar word ik helemaal stil van!

    BeantwoordenVerwijderen