Te koop

vrijdag 7 november 2014

Workshop

Gisteren mocht ik bij de plaatselijke christelijke boekwinkel een workshop geven, omdat zij 20 jaar bestaan.
Ik heb daar ook een aantal jaar als vrijwilliger gewerkt.
Een doorlopende vrouwenochtend, dus het moest niet iets moeilijks zijn.
Ik koos voor waxinelichtjes pimpen.


De voorbereiding had nog wat voeten in aarde.
Ik maakte thuis al labels van zelfdrogende klei. 
De klei zou in 24 uur hard moeten zijn, maar op de een of andere manier heeft dit wel 3 dagen geduurd.
Gelukkig had ik ze op tijd gemaakt :).


De ochtend was zeer gezellig en geslaagd!
Een heel gevarieerd gezelschap wat meedeed.
Veel complimenten en fijne gesprekken.
Wat een fijne dag om op terug te kijken.


De workshop wordt volgend jaar herhaald tijdens een van de wekelijkse koffieochtend bij ons in de kerk.

15 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Ga ik even onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit!! Hoe maak je die kleilabels?? Met DASklei en koekvormpjes?? Alvast bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee ook leuk voor een kinderfeestje.
    Bedankt voor het delen.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel gezellig ...
    Leuke kleurtjes katoen ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er erg leuk uit! Heel gezellig resultaat! Een ideetje om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, hoe heb je het touw vastgezet? Gewoon strak er om heen of zit er iets plakkends onder? Leuk idee voor de kerst en dan met iets van rode wol, ik hou het in mijn gedachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zeg, dat je dit mocht doen. En natuurlijk ook, dat het geslaagd is!! Fijn. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja wat ontzettend leuk bedacht! Voor iedereen te doen,en nu zo gezellig om met een kaarsje in je huis te zetten. Ik vroeg me ook af of de het draad nu wel of niet geplakt zit. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wel een werk ja die labels maken! Erg leuk verzonnen en fijn dat je zo met elkaar bezig bent.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee om van klei labels te maken en dit te combineren met haakwerk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke waxinelichtjes! Leuk idee voor een workshop, om te onthouden.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen