Te koop

woensdag 17 december 2014

Winters setje

Bij mijn nieuwe tweede hands jas een winterse set gehaakt.
Een leuke reden voor een warm project.


Ik kocht een aantal bollen van Rico Disign bij de plaatselijke winkel om daar een colsjaal van te haken.
Op gevoel haakte ik een lap van stokjes die ik aan elkaar haakte tot een col.
Aan de onder en bovenkant een rij vasten, halve stokjes en tot slot de kreeftensteek.


Een set bijpassende vingerloze handschoenen erbij gemaakt.
Ik vond het makkelijk maken patroon bij Ingthings.
In plaats van 30 steken gebruikte ik 24 steken, omdat ik op pen 6 brei, net zoals Kreamade ook al deed.


Ik loop er weer warmpjes bij met mijn nieuwe tweedehands jas.


8 opmerkingen:

  1. Mooie warme kleurtjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi garen heb je gebruikt zeg, staat heel mooi zo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van de kleuren word je al warm! Mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een heerlijk warm setje! En leuk, de verwijzing naar m'n blog!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie combi zo. Laat het wintertje nu maar komen!! Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie set! Het ziet er heerlijk warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige st die mooi bij jouw jas past. Je bent klaar voor de winter.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen