Te koop

zondag 26 januari 2014

Tweedehands en broches

Ik vind het altijd heerlijk om in een kringloop of tweedehands winkel te snuffelen. 
Ook zijn in mijn woonplaats een aantal kinderkledingbeursen per jaar waar je je eigen kleding in kan leveren en weer leuk spul kan kopen.
Zeg maar een win win situatie, waarbij ik ook nog wat geld verdien als ik dus niet teveel koop:).
Zo koop ik dus regelmatig betaalbare tweedehands kleding.
Nu liep ik laatst tegen een gaaf spijkerjasje van een duur merk voor maar €1,75, alleen moesten de manchetten vervangen worden. 
Een uurtje werk en weer een leuk jasje rijker.


Ik vind het dan leuk om zo’n jasje weer op te pimpen met iets vrolijks.
Zo vond ik een aantal patronen waar ik broches van heb gemaakt.



Ik ga denk ik in nog eens met wat andere kleurtjes aan de slag om zo het jasje bijpassend te maken bij het shirt wat de dochter eronder draagt. 

8 opmerkingen:

  1. Super!! In welke kringloop' winkel ben je geweest? Ik heb nl dit jasje laatst ingeleverd met idd iets versleten boordjes. Ha ha dat zou leuk zijn. Maar ik hou er ook van hoor,kleding weg doen voor PSZ of tweedehans verkopingen of in de kringloop hier in de buurt. Weggooien kan altijd nog.Veel plezier met dit grappige spijkerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zeg, echt helemaal leuk gedaan! Wat heb je daar een plezier van hè?? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie! Dat is een super koop geweest. En dan een vleugje van jezelf erbij en hup...weer een mooi jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja heerlijk he dat struinen in die kringloop winkeltjes en er is altijd wel iets leuks bij. Kijk je dametje heeft weer een mooi jasje!! En dat voor dat geld en een beetje moeite ......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik vind toch soms de zelf gemaakte garderobe nog beter uitkomen met wat gekochte stukken erbij, dus goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zeg !!! En het zou toch een giller zijn als dit jasje van Vlijtige Lies vandaan komt

    BeantwoordenVerwijderen