Te koop

vrijdag 14 maart 2014

Brievenbus gezocht

Tjonge jonge, wat is het toch genieten deze week van de mooie stralende wonderlijke wereld.
Een drukke week met veel dingen en op creatief gebied komt er niet veel van.
Probeer ik de CAL deken een beetje bij te houden.


O, ja, ik deed mee aan de PIF ook wel Pay It Forward genoemd.
Was ik het toch bijna vergeten, maar gelukkig is het nog geen 21 maart.
Omdat ik beloofd had om na die datum de post versturen, moet ik nu wel wat leuks gaan verzinnen :).
Maar er is nog plek over voor 3 mensen die mee willen doen.
Dus wil jij ook een verrassing in je brievenbus ontvangen om daarna weer aan 5 andere mensen post te versturen, stuur dan een mailtje met je adres naar darteldoortje@hotmail.nl.
Als je hier klikt kun je zien wat ik door de brievenbus kreeg.

5 opmerkingen:

  1. De vorige keer gaf ik al aan nog van me te laten horen, maar ik vind het toch wel erg leuk! Ik doe mee! En je CAL-deken! Prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi word ie zeg, je deken. Super!
    groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super vrolijke deken!! Vanavond een nieuwe ronde... Tja je hebt weleens van die weken dat je nergens anders aan toe komt. Gezellig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, weer een adresje erbij voor de PIF! En je deken wordt helemaal leuk in die vrolijke kleuren. Voor week 11 niet zoveel werk, dus kan je even een inhaalslag maken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het deken wordt super. En het voordeel van deze deken is dat als het een keertje niet lukt om "mee te haken" kan je het gewoon inhalen. Dus maak je niet druk als het een keer niet lukt.

    BeantwoordenVerwijderen