Te koop

maandag 17 augustus 2015

Nieuw seizoen

Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer.
We hadden behoorlijk problemen met de computer, dus het bloggen lukte niet meer.
Ondertussen was ik wel op instagram te vinden.

Nu vandaag het eerste kind weer moest beginnen op school, is het gelijk een mooie start om weer verder te gaan met bloggen.
Ik heb de afgelopen tijd niet stil gezeten en hoop nog het een en ander te kunnen laten zien.

Dochterlief had een nieuwe etui nodig voor school.
Ze koos zelf de stoffen uit de voorraad.


Sinds kort heb ik ook silhouette apparaat in huis, dus de etui kon mooi voorzien worden met haar naam erop.

Nu kwam ik deze uitleg tegen hoe je een pennenzak maakt.

9 opmerkingen:

  1. Ha Doortje, wat leuk dat je weer terug bent!!
    Oh, jij ook al een Cameo......ik kan niet wachten tot mijn verjaardag.....

    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al: zou ze gestopt zijn, maar leuk om weer een berichtje van je te zien.
    Mooi etui heb je gemaakt en super joh dat je ook een silhouette hebt, daar zal je geen spijt van krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie etui. En op de hond van je Blog-foto ben ik echt verliefd ❤️ Superleuk blog heb je. Ik ben je volger geworden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Frisse start! Leuke etui en ook voor gaas gegaan? Mooi speeltje lijkt me. Succes met het opstarten zo na de vakantie. En natuurlijk fijn weer een blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het etui is leuk geworden! Ik had nog nooit van een silhouette apparaat gehoord, maar wat een super apparaat, daar zul je veel plezier van hebben.
    Bijzonder schooljaar voor jullie: de jongste straks ook naar school!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer een berichtje van je te lezen. Computerproblemen is echt vervelend. De afgelopen dagen gemerkt door de problemen bij ziggo.
    Mooie etui.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weer een berichtje van je te lezen. Computerproblemen is echt vervelend. De afgelopen dagen gemerkt door de problemen bij ziggo.
    Mooie etui.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen