Te koop

maandag 28 oktober 2013

Bijna voorbij

Een week herfstvakantie vliegt zomaar voorbij.
 Genieten van niets hoeven en vooral geen wekker zetten vind ik al zo heerlijk. 
Vandaag zijn we ook nog vrij, de kids hebben een studiedag :)
 Geniet ik nu achter de ramen van de flinke windvlagen.
 Gaan we vanmiddag maar even uitwaaien denk ik zo. 
De herfst vind ik dan ook een van de mooiste seizoenen met zijn wind en regen en kleurenpracht.
Gingen we op familiebezoek in Zeeland en brachten een bezoek aan het watersnoodmuseum.
 Een heel indrukwekkend museum, waar de verhalen heel dicht bij komen.
Deed ik mij zelf de zeeuwse knop bakvorm cadeau.
Binnenkort ga ik deze eens met nieuwe recepten uitproberen.
 Je moet toch een beetje zeeland in huis hebben als manlief zijn roots daar liggen.
Eigenlijk kijk ik nooit films, maar deze week zag ik zelfs 2 films.
Zagen we de natuur die bij ons in de achtertuin ligt op groot formaat. 
Een pracht van een natuurgebied die oostvaardersplassen.
Werd er in onze kerkelijke gemeente een ladies movie night georganiseerd en stond ik voor het eerst met mijn creaties bij de kraampjes om zo elkaars talenten te ontdekken en te bewonderen. 
Ik vond het behoorlijk spannend om zo te staan, maar het gaf een goed gevoel achteraf.
We knutselen nog wat af met fimoklei en soms wordt er een randje verder gehaakt.
Conclusie is altijd weer dat een week veel te kort is.


9 opmerkingen:

  1. Een fijne herfstvakantie vol afwisseling!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee: ladies movie night! Geweldig! Leuk voor je, dat je bij de kraampjes stond! En gelukkig heb je je kids thuis vandaag... Ik zal blij zijn als iedereen vanmiddag weer veilig onder m'n vleugels is. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een week vliegt om. Zeker als je allemaal leuke dingen aan het doen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die wind is wel errug hard, hoor. Blij als we vanavond weer allemaal thuis zitten.
    Dus jullie ook een fijne vakantie, super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt een heel leuke week achter de rug, geniet van de dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die bakvorm lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne vakantie! Jammer Dat de week zo om is hè.

    BeantwoordenVerwijderen