Te koop

maandag 1 april 2013

Knoopster

Kennen jullie de knoopster al? Een leuk ding waar je koorden mee kan knopen en daar bijvoorbeeld vriendschapsbandjes mee kan maken. Ze zijn te koop voor  €5,00.
Op de lagere school hebben we 2 keer per jaar een aantal weken crea midagen. Jongste dochter ging met de knoopster aan de slag wat ze heel erg leuk vond en het geeft ook nog snel resultaat :).
Op school hadden ze de knoopster van karton gemaakt en daarna geplastficeerd en pijltjes erop geschreven zodat je precies weet welk richting de draadjes op moeten. Hier vind je nog een uitleg hoe het precies moet. 





9 opmerkingen:

  1. Zo leuk hé de knoopster. Mijn vader maakte er een variant op die ik de knoopbloem heb gedoopt. Andere vorm zelfde idee. Kinderen vinde het erg leuk om te doen en wat je zegt snel resultaat en daar houden kinderen van. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh leuk, wij deden dat vroeger met de hand, een heel gepruts, dit is een idee zeg. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Leuk he die sterren. Ik verkoop ze ook in een pakketje ! Keetjes koordjes bloem heten ze en ze zijn goed kopen dan 5 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg... ik zag pas weer iemand pompoenen maken, ga ik binnenkort ook maar eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk bandje kun je zo maken. Maar snappen hoe het werkt....nee.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, ga ik zeker onthouden!
    Punniken lukt de dames nog niet echt waardoor ze er ook weer snel mee klaar zijn, misschien is dit een leuk alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Goede tip ook om ze zelf te maken. Ik ben nu op school bezig om met de Weitasknoop een armbandje te maken, maar dat valt nog niet mee. Dit is veel makkelijker. Ik ga het pinnen om het te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen