Te koop

zondag 14 april 2013

Raamhanger

Ik heb pas dit nieuwe haakboekje mijzelf cadeau gedaan. Ik had nog een cadeaubon van de plaatselijke hobbywinkel in huis :).


Er staan hele leuke dingen in en heb als eerste deze raamhanger gemaakt. Een project wat snel gemaakt is en waar je restje wol mee kan gebruiken. De kralen en lintjes uit de voorraaddoos. Nu hangt het vrolijk voor het raam in de slaapkamer van de jongste dochter. De oudste dochter was er ook wel gecharmeerd van, maar dan met andere kleuren. Ik kan aan de slag :).




13 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig boekje!! Dat moet je toch hebben..
    Staat nog heel vrolijk ook. succes met je volgende opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. retro, maar dan modern gekleurd!!
    deze raamhangers hingen bij mij in 1975!! maar dan alleen in ongebleekt katoen!
    het ziet er gezellig uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fraai!! Heel gezellig!!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! leuke gezellige kleurtjes, dat fleurt de boel lekker op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk, haakboekjes! Vrolijke hanger heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurig! Bedankt voor de tip van het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke raamhanger... leuke kleuren. Boekje gaat op mn verlanglijstje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh ja, dat boekje staat ook op mijn verlanglijstje...
    Superleuke raamhanger!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen